Gymnasiedag for sprogfagene d. 7. marts 2024

Institut for Engelsk, Germansk og Romansk på Københavns Universitet inviterer for tredje gang til en gymnasiedag, hvor I kan komme og høre om aktuel forskning af relevans for sprogfagene, som kan inspirere jeres egen undervisning.

Gymnasiedagen finder sted torsdag den 7. marts 2024 kl. 8.30-17.00 og temaerne vil være mundtlighed i fremmedsprogsfagene og verden ind i sprogundervisningen.

Praktiske informationer

Se programmet og tilmeld dig Engroms gymnasiedag.

Tilmelding skal ske senest den 1. marts 2024. Det koster 300 kroner at deltage i dagen, og beløbet dækker materialer og forplejning.

Engelsk, Fransk, Italiensk, Spansk, Tysk

Det Humanistiske Fakultet