Rundvisning i Universitetsparken/Nørre Campus

Følg med en studerende rundt og se, hvor man har sin hverdag, hvis man læser de klassiske naturvidenskabelige fag og matematik på Københavns Universitet.

Hvis I er særligt interesserede i at høre om universitetslivet kan I evt. supplere rundvisningen med et 30 min. oplæg om uddannelserne. Dette er et tilbud, som kan vælges til ved tilmelding.

Rundvisningen kan også blot tilvælges under tilmelding til et af vores faglige foredrag og øvelser.

ID: F03
Biologi, Bioteknologi, Fysik, Idræt, Kemi, Matematik