Tilbud til gymnasiet og grundskolen

Er du mellem 18 og 29 år?
Har du eller dit organisation interesse i biodiversitet?

Vi inviterer dig hermed til et uformelt inspirationsmøde onsdag den 21. juni kl. 16:00 – 19:00 på Statens Naturhistoriske Museum, så vi kan snakke om hvilke ønsker og ideer I kunne have til muligt samarbejde mellem os og jeres organisation og medlemmer.

Derfor vil vi gerne invitere til rundvisning og et efterfølgende brainstormmøde, hvor vi kan udveksle ideer og se, om der er fælles interesser mellem vores og jeres arbejde og værdier. Det er jeres ønsker og input, som vi gerne vil støtte.

På Statens Naturhistoriske Museum er vores mål at udbrede kendskab og forståelse af naturen og dens mangfoldighed til befolkningen, så vi kan inspirere alle til at passe bedre på den. Og vi ser samarbejder mellem forskellige organisationer, som en vigtig af dette arbejde.

Programmet er:
16:00 Velkomst og introduktion til museet
16:05 Rundvisning i vores udstillinger
17:00 Fælles brainstormmøde om potentielle samarbejder. Mulighed for at drøfte detaljer om faciliteter, arrangementer, ideer osv.
18:00 Vi byder på pizza og drikkevarer
19:00 Tak for i dag

Adressen er:
Statens Naturhistoriske Museum, Øster Voldgade 5-7, 1350 København K. Vi mødes ved meteoritten i gården.

I må meget gerne bekræfte om I deltager senest fredag den 19. juni

Hvis I har ønsker i forbindelse med arrangementet, så må I endelig give os besked.
Vi håber at I har mulighed for at være med og vi glæder os til at møde jer.

Med venlig hilsen,
Anders Tøttrup, Jonas Colling Larsen og Michael Magee
Science & Society

Michael Magee